16 lipca 2009

Wiedza innych o kimś na wózku

„Ludzie spoglądają na mnie z boku… różne rzeczy wnioskując z moich kroków”
..ten cytat znałem od dawna, ludzie oceniają nas a my oceniamy ich: na ulicy, w sklepie, na przystanku. Tak było jest i będzie.
Co widzą patrząc na mnie wiem. Co myślą? W pewnym sensie także wiem. Widzą chłopaka na wózku, normalnie się zachowującego zatem wnioskują: wypadek.
Patrzą na moją twarz i myślą: biedny chłopak, taki ładny i młody a…
Gdy przypatrzą się bliżej, pozerkają dłużej… zauważają, że jest on bardzo chudy i jakby miał krzywe plecy. Jednak nie są wstanie na tyle poukładać w głowie swojej oceny aby postawić diagnozę.
99% osób zastanawia się czy mam czucie w nogach. Mam.
75% uważa, że nie mam czucia w nogach.
75% uważa, że jest na wózku przez jakiś wypadek, skok do wody lub samochodowy. Nie prawda.
90% osób uważa, że nie jestem zdolny do uprawiania seksu. Jestem.
100% osób mi współczuje. Nie powinni.

Wiedzieli by więcej jeśli by zapytali lub doczytali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz